2 Aralık 2013 Pazartesi

Bende Varım!

       Varlığımı ve hissettiklerim hep yok sayılsada bende varım diyebilmek istiyorum dünyaya.Ve herkes kadar var olabilmek ve kendi varlığıma sahip çıkabilmek istiyorum.Açılmak ve değişmek istiyorum çünkü ben insanların bakışları değilim , hisleri olmayan nefret dolu insanların yarattığı bir şey değilim.Ben kendi hislerimle ve varlığımla var olmak istiyorum başkalarının değil.

      Küçük yaştan itibaren hep varlığım bastırılmaya çalışıldı.Ve fazla feminen birisi değilim aslında bu yüzden rahatlıkla saklana bildim.Ama vücudumun erkekleşmesi beni korkuttu , insanlar sesin kalınlaştı dediğinde mutlu olacağımı düşünüyorlardı ama ben sadece nefret ettim.Lisede imam hatibe gitmiştim , ve bulunduğum çevredeki erkek arkadaşlarımın bacak arası konuşmalarından tiksindim.Kızların dedikosundan nefret ettim.Bu yüzden okul hayatımda herkesten uzaklaştım.

      Aileye açılmak , Erkek olmadığımı görmek istemiyorlardı , bedenimin fiziğinde bir problem yokmuş güya.Yakışıklı değil güzel görünmek isterdim tüm dünyaya ama ben artık onların beni sadece ucube olarak görmesine razıyım.Bir başkasıyla olmak değil kendim olmak istiyorum.Bir başkasının hayatı değilim ben.Ama ne olursa olsun ailemden hiç bir zaman nefret etmedim ve hiç bir zaman onlara kızmadım.Başka bir ev tutma ve terk edebilme imkanım bile olsa terk etmek istemem.Kısacası ailemin tepkisi görmezden gelmek oldu varlığımı.
   
     Yeri geldi futbol oynadım yeri geldi evcilik oynadım , sosyal hayatdaki erkek ve kadın arasındaki farklı davranışlar (oyun oynama,iş yapma) gibi durumlarında aslında toplum tarafından yaratıldığını düşünüyorum.
Ama buraya geldim ve yazdım çünkü değiştirmek istiyorum kendimi , görünüşümün yakışıklı değil , güzel olmasını istiyorum çünkü.

     Süslenmek istemek , gittiğim ortamlarda kadınları görüyorum ve rahatlıkla süs eşyalarını kullanabilmeleri beni içten içe sessizce kıskandırıyor.7 Renke sahip bir bileklik takmak istiyorum sanırım en çok.Ve odamı yeni baştan yaratmak istiyorum.

     Kısaca bu benim hikayem ve yazmak açılmak rahatlamak adına buraya geldim.Ve ben trans kadınım hayır sadece bir kadın değil , trans kadın.Çünkü LGBT yi insanların gözünün içine sokmak istiyorum!
   
    Duygularımı yazmaktaki en önemli nokta  internete transsexsual,transkadın  kelimelerini girdiğinizde sadece nefret suçları ve kötü haberler çıkıyor , insanların duyguları yok , sadece nefret dolu haberler ve siyaset.Ve son olarak http://missstiffany.blogspot.com/ teşekkür etmek isterim çünkü yazmak ve açılmak isteğini bana verdi.








   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder